Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Καπετάνος για ΠΑΟΚ, Στεάουα και Λουτσέσκου


Ο Καπετάνος, μίλησε στην Gazeta Sporturilor, για το ματς της Πέμπτης, τον Λουτσέσκου, αλλά και την αγάπη του για τη Στεάουα.

Για τις προσδοκίες του για το ματς: «Να γίνει πολύ καλό παιχνίδι, είναι δύο καλές ομάδες. Ο ΠΑΟΚ έχει αλλάξει επίπεδο, είναι πολύ δυνατός. Και η Στεάουα άρχισε να τα πηγαίνει καλά. Πιστεύω ότι θα σημειωθούν πολλά γκολ. Θα είναι ένα ανοιχτό παιχνίδι. Πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚ έχει περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει, παίζει εντός έδρας, με τους φιλάθλους του. Έχασε από τον Άρη εντός έδρας, κάτι που σημαίνει πολλά, οπότε θα ξεκινήσει δυνατά».

Για την ατμόσφαιρα στην Τούμπα: «Πολύ καλή, με πολλούς οπαδούς, που είναι δίπλα στην ομάδα. Εντάξει, το παιχνίδι είναι λίγο αργά, στις 10:00 το βράδυ, αλλά νομίζω ότι οι φίλαθλοι θα είναι δίπλα στον ΠΑΟΚ. Μάλλον το γήπεδο δεν θα είναι γεμάτο, αλλά 100% θα έχει περισσότερους από 20.000 οπαδούς. Δεν θα είναι γεμάτο λόγω καθυστερημένης ώρας του αγώνα».

Για τις εμπειρίες του από τα ματς με τον ΠΑΟΚ: «Όταν έπαιζα στο ΠΑΟΚ – Ηρακλής, μπορούσαν να έρθουν στο γήπεδο οι οπαδοί και των δύο ομάδων, τώρα είναι μόνο οι φίλοι των γηπεδούχων. Γι’ αυτό λέω ότι περιμένω τον αγώνα της Πέμπτης, για να δω οπαδούς του ΠΑΟΚ και της Στεάουα».

Για τον πιο επικίνδυνο παίκτη του ΠΑΟΚ: «Όχι μόνο ένας. Ο ΠΑΟΚ έχει καλούς, έμπειρους, ποιοτικούς παίκτες. Από τη μέση και μπροστά υπάρχουν 3-4 πολύ καλοί παίκτες. Κορυφαίοι οι Κωνσταντέλιας, Ζίβκοβιτς και Τάισον».

Για τον Κωνσταντέλια και αν είναι ο νεαρός μάγος του ελληνικού ποδοσφαίρου: «Ναι. Είναι ένα παιδί με μεγάλο ταλέντο. Είναι πολύ καλός με την μπάλα, αλλά πρέπει να δουλέψει πολύ στο τελείωμα, ένας εναντίον ενός με τον αντίπαλο τερματοφύλακα. Αυτό πρέπει να κάνει αν θέλει να φτάσει πιο ψηλά».

Για τον παίκτη που του αρέσει από τη Στεάουα: «Μου αρέσει πολύ ο Ολάρου. Δεν έχω δει όλους τους αγώνες, αλλά μου αρέσει. Νομίζω ότι είναι ο καλύτερος από τη Στεάουα. Θα μπορούσε να παίξει στην Ελλάδα, 100%, αλλά δεν ξέρω αν θα ήταν βασικός. Έχει ποιότητα και νοοτροπία. Λέω ότι μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερος. Εξαρτάται πολύ από τη νοοτροπία. Υπήρχαν σπουδαίοι παίκτες που ήρθαν να παίξουν στην Ελλάδα και δεν έκαναν τίποτα. Και άλλοι με μικρότερα ονόματα που έπαιξαν πολύ καλά».

Για το πώς φαίνεται ο Ραζβάν Λουτσέσκου στους Έλληνες: «Θυμωμένος! Πόσα έχει κάνει για τον ΠΑΟΚ… Κανείς δεν το έχει κάνει στην ιστορία του συλλόγου. Κέρδισε δύο από τα τέσσερα πρωταθλήματα της ομάδας. Κατά τη γνώμη μου, είναι δύσκολο να συγκριθεί με άλλον. Πήρε το τελευταίο πρωτάθλημα, στην καλύτερη σεζόν στην Ελλάδα όλων των εποχών».

Για την πίεση σε έναν προπονητή, ειδικά ξένο, σε μια μεγάλη ομάδα της Ελλάδας: «Νομίζω ότι μόνο ο Ράζβαν μπορεί να το κάνει αυτό, να ανταποκριθεί. Είναι ένας σύλλογος με τεράστια πίεση. Δεν μπορείς να χάσεις, δεν μπορείς να φέρεις ισοπαλία. Όταν ο ΠΑΟΚ φέρνει ισοπαλία, όλοι πηδάνε πάνω στο πούλμαν! Ο ΠΑΟΚ έχει σύστημα, πλάνο, ιδέα παιχνιδιού. Θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ είναι το φαβορί για τον τίτλο και αυτή τη σεζόν. Στην Ευρώπη δεν ξέρω πώς θα προσαρμοστεί, πώς θα προσεγγίσει δύο ματς την εβδομάδα. Έχει δύο ομάδες, μία για το πρωτάθλημα και για την Ευρώπη».

Για τους ανθρώπους της Στεάουα με τους οποίους έχει κρατήσει επαφή: «Δεν έχω επαφή με τους σημερινούς παίκτες, γιατί είμαι μεγαλύτερος (γέλια). Αλλά μιλάω με τους μασέρ, με τον Μάριους Ιανούλι, με τον Πίντι, με ανθρώπους από την ομάδα. Θα τα που΄με την Πέμπτη για έναν καφέ. Πριν από έξι μήνες ήμουν στο Βουκουρέστι, στην προπόνηση, μίλησα μαζί τους, με τον Πίντι, με τον Φίλιπ, με τον Οβίντιου Πέτρε. Ήμασταν πολύ χαρούμενοι που ξαναβλέπαμε ο ένας τον άλλον. Μου αρέσει να τους βλέπω».

Για τη Στεάουα: «Η Στεάουα, η FCSB, πείτε την όπως θέλετε, είναι η ομάδα της ψυχής μου, εκεί που έπαιξα και ανδρώθηκα, φτάνοντας να εκπροσωπήσω τη χώρα μου σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο. Έπαιξα σε πολλές μεγάλες ομάδες, τις εκτιμώ όλες, αλλά η Στεάουα είναι Στεάουα!. Eίδα το νέο γήπεδο της Στεάουα, είναι το κάτι άλλο, πολύ όμορφο. Αλλά το παλιό γήπεδο, έχει τις αναμνήσεις μου από το ποδόσφαιρο, από τα νιάτα μου. Ήταν το δεύτερο σπίτι μου, πέρασα μέρος της ζωής μου εκεί. Όταν περνάω από εκεί ακόμα και σήμερα, μου περνούν εικόνες από το μυαλό. Οι φίλαθλοι πρέπει να σταθούν στο πλευρό της FCSB, να είναι δίπλα της. Ο ιδιοκτήτης βάζει χρήματα, αγαπάει πολύ την ομάδα, θέλω η FCSB να παλεύει για το πρωτάθλημα κάθε χρόνο και να παίζει πολλά ματς στην Ευρώπη. Είμαι παίκτης της Στεάουα, πρώτα από όλα, μετά είναι οι υπόλοιποι. Και την Πέμπτη θέλω να κερδίσει η Στεάουα».

Για τον Ηλία Χαραλάμπους: «Είναι ένα σοβαρό παιδί που του αρέσει η σκληρή δουλειά. Δεν ξέρω τις προπονητικές του ικανότητες λεπτομερώς, αλλά μου αρέσει αυτό που έχει κάνει για την ομάδα, μακάρι να μείνει εκεί για πολλά χρόνια».

Για το γεγονός ότι οι οπαδοί της Στεάουα είναι χωρισμένοι ανάμεσα στον σημερινό σύλλογο FCSB και την CSA Βουκουρεστίου από το 2011: «Δεν μου αρέσει η ρήξη μεταξύ των οπαδών της FCSB και της CSA. Δεν ξέρω την ακριβή νομική κατάσταση, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου. Χρειαζόμαστε μόνο μία Στεάουα, μόνο μία κερκίδα. Κάποιος με είχε σταματήσει στο δρόμο και μου είχε πει: “Κάπε, σε χαιρετώ, ήσουν υπέροχος, φόρτσα Στεάουα!”. Του απάντησα ”Μπράβο, δύναμη στη Στεάουα!” και μου είπε ”όχι, είμαι με την CSA”. ΟΚ, αλλα εγώ ξέρω μόνο μία Στεάουα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου