Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Γκονζάλες:"Η πόλη βράζει σε ένα ντέρμπι ΠΑΟΚ - Άρης, δεν παίζει ρόλο η κούραση της Τετάρτης"


Στο Metropolis 95.5 φιλοξενήθηκε ο Τόνι Γκονζάλες

 Αρχικά ανέφερε για το παιχνίδι: «Είναι αρχή της χρονιάς, τα πόδια των παικτών δεν είναι φορτωμένα ακόμα. Η πόλη βράζει σε ένα ντέρμπι ΠΑΟΚ - Άρης, δεν παίζει ρόλο η κούραση της Τετάρτης καθώς είμαστε ακόμα τέλος Σεπτεμβρίου και δεν υπάρχει θέμα κόπωσης. Αν υπάρχει κάποιος παίκτης με θέμα κόπωσης, τότε το ξέρει ο προπονητής, άλλωστε για αυτό υπάρχει και ένα ρόστερ 23 παικτών».

Για το δίλλημα Τσαλόφ ή Τισουντάλι στην κορυφή της επίθεσης:«Μου άρεσε πολύ ο Τσάλοφ προχθές, ήταν ένας παίκτης που κρατούσε τη μπάλα πολύ ωραία ,μοίραζε το παιχνίδι και πιστεύω ότι του λείπουν τα γκολ , τα οποία θα έρθουν, καθώς ένας φορ ζει με αυτά τα γκολ και αν ''ξεκλειδώσει'' αναμένεται να δώσει πολλά στην ομάδα».

Ενώ για τις επιλογές στα στόπερ :«Ο Κόλεϊ μου άρεσε αρκετά, όπως και όλη η ομάδα. Μιχαηλίδης ή Κόλεϊ είναι θέμα του Λουτσέσκου, εγώ προσωπικά είμαι της άποψης ότι δεν αλλάζεις κάτι που δουλεύει καλά. Εγώ θα συνέχιζα με Κόλεϊ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου