Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

"Ο ΠΑΟΚ ήταν μεγάλη εμπειρία για μένα με πήρε από την ομάδα του χωριού μου και με έκανε τον παίκτη που είμαι σήμερα"



 Αναλυτικά όσα έγραψε ο Δαρελας:

6 Αυγούστου 2019… Η μέρα που έγινα μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας. Με πίστεψε όταν καμία άλλη ομάδα δεν το έκανε και μου έδωσε την ευκαιρία να ξεκινήσω τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα.

Ο ΠΑΟΚ ήταν μεγάλη εμπειρία για μένα με πήρε από την ομάδα του χωριού μου και με έκανε τον παίκτη που είμαι σήμερα. Δεν θα ξεχάσω ποτε κανέναν από αυτή την οικογένεια. Όλοι μα όλοι ένας προς ένας είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες και καταπληκτικοί άνθρωποι.

Απο τον κ.Σαββιδη και την οικογένεια του ως το προσωπικό στα γραφεία της ΠΑΕ,τους προπονητές,τους γυμναστές,τους αναλυτές και φυσικά τους μάγειρες και τις μαγείρισσες,τους φροντιστές,τις καθαρίστριες και τους φυλακες από το Σπιτι των Ακαδημιών όπου έζησα για 3 χρόνια.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους μου τους συμπαίκτες όλα αυτά τα χρόνια στην ομάδα όπου με ωθούσαν να γίνομαι κάθε μέρα και καλύτερος.Έζησα πολλές όμορφες στιγμές,έκανα φιλους και αγάπησα την ομάδα.

Δεν λέμε αντίο…Καλύτερα εις το επανιδείν!!!

2019-2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου