Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

Λουτσέσκου: " Φταίω μόνο εγώ "


«Ο μόνος υπεύθυνος είμαι εγώ για την απώλεια της πρόκρισης. Οι παίκτες έκαναν μία φανταστική δουλειά και επαναλαμβάνω πως η ευθύνη είναι δική μου». Στην ερώτηση αν έχει ο ΠΑΟΚ άπειρους παίκτες για να ανταποκριθούν σε δύο διοργανώσεις είπε: «Δεν είναι πρόβλημα για τον ΠΑΟΚ. Αν θέλουμε να βρούμε κάτι αρνητικό μπορούμε να το κάνουμε.
Προχθές διάβασα μία συνέντευξη ενός προπονητή της Παρί Σεν Ζερμέν που δήλωσε πως για να κατακτήσει το τσάμπιονς λιγκ πρέπει να έχει εμπειρία από την συμμετοχή σε υψηλού επιπέδου. Είναι πολλά τα χρόνια που ο ΠΑΟΚ δεν οδηγούσε την κούρσα του Πρωταθλήματος. Πέρυσι φτιάσαμε και την νοοτροπία. Είναι θέμα του μηνύματος που στέλνει η ομάδα. Θέλαμε να περάσουμε στην επόμενη φάση και εγώ και οι παίκτες. Θέλουμε να κερδίσουμε το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Είμαστε άνθρωποι, κερδίζουμε πάρα πολύ σε κάτι, ενδεχομένως να χάνουμε σε κάτι άλλο. Είμαστε καλύτεροι από την ΜΠΑΤΕ και τη Βίντι, αλλά την ίδια στιγμή έχουμε πιο δυνατό Πρωτάθλημα με μεγαλύτερη πίεση από τους αντιπάλους μας. Αυτό μας κάνει, να χάνουμε σωστά πράγματα στην προετοιμασία κάθε τρείς ημέρες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου