Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Πρίγιοβιτς: " Έκπληξη πότε θα γυρίσω "


" - το βραβείο του: «Ήταν ένα σημαντικό γκολ μαζί με αυτό του Μυστακίδη γιατί μας βοήθησε να περάσουμε στην επόμενη φάση του Κυπέλλου κι ελπίζω να πετύχω και τη συνέχεια κι άλλα τέτοια.»
- τον τραυματισμό του: «Είναι δύσκολο για έναν ποδοσφαιριστή να είναι τραυματίας. Δουλεύω σκληρά και πιστεύω ότι μπορεί να γυρίσω στον αγωνιστικό χώρο πιο σύντομα από όσο πιστεύει ο κόσμος. Μακάρι να είναι μία ευχάριστη έκπληξη για όλους, καλύτερα να μην πω κάτι παραπάνω. Νιώθω καλά. Δε θέλω να υποσχεθώ κάτι, θέλω να πιστεύω ότι θα γυρίσω πιο γρήγορα.»
- το γεγονός ότι ο τραυματισμός του ήρθε σε μια στιγμή που σκόραρε συνεχώς: «Δεν είναι κάποιο πρόβλημα για εμένα. Δεν είναι ευχάριστο να τραυματίζεσαι σε καλή στιγμή. Αλλά είναι κομμάτι του ποδοσφαίρου και δουλεύω για να γυρίσω πιο δυνατός.»
- το ξεκίνημα του στον ΠΑΟΚ κι αν θυμάται αντίστοιχη περίοδο που να είχε σκοράρει τόσο πολύ: «Είναι ένα απίστευτο ξεκίνημα αυτό που είχα εδώ στον ΠΑΟΚ. Δε θυμάμαι αν έχω σκοράρει τόσο πολλά γκολ τόσο γρήγορα ξανά. Όλα τα κομμάτια του παζλ κόλλησαν όπως έπρεπε. Η ομάδα με υποδέχτηκε πολύ καλά κι ελπίζω να συνεχίσω σε αυτό τον ρυθμό.»
- το ότι μπορεί πλέον να κληθεί στην Εθνική Σερβίας: «Δε θέλω να μιλήσω πολύ αυτή τη στιγμή. Θέλω να δείξω πράγματα στο γήπεδο. Περιμένω να έρθει η στιγμή που θα παίξω με τη Σερβία και θα πραγματοποιήσω το παιδικό μου όνειρο. Έχω πολλά παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ ως το καλοκαίρι κι έτσι πιστεύω ότι θα μπορέσω να κάνω το ντεμπούτο μου και με τη Σερβία.»
- τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του ΠΑΟΚ: «Το ποδόσφαιρο είναι απρόβλεπτο. Δεν μπορείς να ξέρεις τι θα συμβεί. Μπορείς να κερδίσεις τον καλύτερο και να χάσεις από τον πιο αδύναμο. Δεν μπορείς να τα εξηγείς όλα απόλυτα. Ελάχιστες ομάδες μπορούν να κερδίζουν κάθε παιχνίδι. Ο ΠΑΟΚ καταλαβαίνουμε ότι θα πρέπει να έχει εμφανίσεις υψηλού επιπέδου γιατί υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες. Στο ποδόσφαιρο πάντα όμως υπάρχουν πάνω και κάτω και αυτό το έχω δει στην καριέρα μου και δεν μπορείς πάντα να το εξηγήσεις. Πρέπει να προσπαθείς πάντα για το καλύτερο και πρέπει να προσπαθήσουμε να έχουμε μεγαλύτερο διάστημα με σταθερότητα. Είναι σημαντικό μετά από μία απρόσμενη ήττα να δίνεις απάντηση μέσα στο γήπεδο και να κερδίζεις τον επόμενο αγώνα. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου