Δευτέρα 15 Απριλίου 2024

Ο μύθος της Λεβερκούζεν

Νεραντζάκης για Πόρτερ :" Έφτασε το triple double, είναι ένας παίκτης κυριαρχικός και στα δύο μέρη του παρκέ. Ό,τι του ζητήσω εγώ ή η ομάδα θα το κάνει στο 100%"


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε
:

«Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα για τον τρόπο που προσέγγισε το παιχνίδι και στα 40 λεπτά. Ήταν πολύ αποφασιστικοί σε όλες τις κατοχές, αυτό που ζητάμε. Σήμερα το παρουσιάσαμε σχεδόν σε όλο το ποσοστό των κατοχών. Το χαρακτηριστικό είναι πως ο αριθμός των ριμπάουντ που μαζέψαμε, είναι 52! Δείχνει τη διάθεση της ομάδας σε κάθε κατοχή. Μετά από πολύ καιρό καταφέραμε να μαζέψουμε τον κόσμο στο γήπεδο και δώσαμε χαρά. Θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε και μας έδωσαν τρομερή ώθηση για να βγάλουμε την αυτοπεποίθηση στο παιχνίδι. Έχουμε δώσει αρκετές πίκρες στον κόσμο και θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την παρουσία τους σήμερα».

Για την επιρροή του Κέβιν Πόρτερ Τζούνιορ στον ΠΑΟΚ:

«Το εντυπωσιακά θετικό είναι η κοινωνικότητά του. Είναι ένα παιδί χαμογελαστό όχι μόνο στο παρκέ, αλλά κι εκτός γηπέδου. Όταν μια ομάδα έχει πολλά ανεπιτυχή αποτελέσματα, η παρουσία του μας δίνει μια έξτρα ώθηση. Η θετική του ενέργεια μας βοηθάει πολύ».

Για τη χρησιμοποίηση του Πόρτερ για 39 λεπτά:

«Είναι διατεθειμένος να κάνει ό,τι του ζητήσει η ομάδα. Έφτασε το triple double, είναι ένας παίκτης κυριαρχικός και στα δύο μέρη του παρκέ. Ό,τι του ζητήσω εγώ ή η ομάδα θα το κάνει στο 100%. Η ποιότητά του, φυσικά, προδιαθέτει να βρίσκεται σχεδόν 40 λεπτά. Όποτε έχει διάθεση, μπορεί να βρίσκεται στο παρκέ».

Πόρτερ:"Θα ευγνωμονώ πάντα τον ΠΑΟΚ για την ευκαιρία που μου έδωσε"


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε
:

«Αισθάνομαι καλά. Όλοι αγαπάνε να κερδίζουν και γι’ αυτό είμαι κι εγώ εδώ. Ήταν πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, από την πρώτη στιγμή αισθάνθηκα τη θερμή υποδοχή του κόσμου και τους ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη».

Για το πώς προσαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη κι αν το βλέπει σαν δεύτερη ευκαιρία για τη ζωή και την καριέρα του:

«Στο πρώτο μου παιχνίδι δυσκολεύτηκα. Οι κανόνες κι όλα είναι διαφορετικά εδώ σε σχέση με το μπάσκετ. Υπήρχαν οι κανόνες που έπρεπε να μάθω. Όσο περνούσαν οι μέρες και οι προπονήσεις, η κατάσταση βελτιώθηκε. Δεν έχω σημαντικό θέμα με την προσαρμογή μου. Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία που μου έδωσε ο ΠΑΟΚ. Θα ευγνωμονώ πάντα τον ΠΑΟΚ για την ευκαιρία που μου έδωσε».

Για το γεγονός ότι στην Ευρώπη το μπάσκετ κρατά 40 λεπτά:

«Αισθάνομαι καλά. Σκεφτόμουν όσο ήμουν εκτός πως θα μπορέσω να διατηρηθώ σε καλή κατάσταση. Εδώ το παιχνίδι διαρκεί 40 λεπτά, οπότε θα έπρεπε να προσαρμοστώ και σε αυτό και νομίζω ότι τα έχω καταφέρει. Έδωσα πράγματα και στις δύο πλευρές του παρκέ. Είμαι εδώ για να βοηθήσω την ομάδα για όσο χρόνο χρειάζεται, ακόμα κι αν χρειαστεί να φέρνω τα νερά».

Για το αν έκανε τελικά triple-double:

«Μου είπαν ότι χρειαζόμουν ένα ριμπάουντ και μία ασίστ. Πάντα είναι δύσκολο αυτό το τελευταίο. Πίστευα όταν βγήκα ότι το είχα πετύχει. Είχα την εντύπωση ότι στην πάσα στον Τάουνς, με βάση τους κανονισμούς των ΗΠΑ θα μετρούσε ασίστ, εδώ όμως είναι διαφορετικά τα πράγματα, αφού είχε κάνει ντρίμπλα. Είναι ένα έξτρα κίνητρο κι αυτό για το επόμενο παιχνίδι».

Για το αν τον έχει δυσκολέψει κάτι στη Θεσσαλονίκη είτε αγωνιστική είτε εξωαγωνιστικά:

«Το πιο δύσκολο είναι να παραγγέλνεις φαγητό εδώ. Είναι δύσκολο να επικοινωνείς με ανθρώπους, όταν δεν μιλούν αγγλικά. Με ευχαριστεί ο τρόπος που με υποδέχθηκε η  ομάδα και η πόλη. Αισθάνομαι ωραία εδώ».

"Στην Ελλάδα θα είναι ένα δύσκολο ματς. Αλλά πιστεύουμε στον εαυτό μας"

 


«Ήταν ένα καλό ματς από εμάς σήμερα. Η Αντβέρπ δεν είχε πολλές ευκαιρίες. Είναι λίγο το ίδιο συναίσθημα όπως κόντρα στον ΠΑΟΚ, είχαμε τις ευκαιρίες να σκοράρουμε και τώρα καταφέραμε να σκοράρουμε. Η νοοτροπία μας είναι καλή, σκεφτόμαστε μόνο τη νίκη» τόνισε ο Πολωνός μεσοεπιθετικός.

Και συνέχισε: «Υπάρχουν ακόμα πολλά παιχνίδια που έρχονται, στην Ελλάδα θα είναι ένα δύσκολο ματς. Αλλά πιστεύουμε στον εαυτό μας. Μετά από μια δύσκολη περίοδο, υπήρξε η αλλαγή προπονητή, αλλά καταλαβαίνουμε τι περιμένει από εμάς. Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε έτσι και πάνω απ’ όλα να πιστέψουμε στο ενδεχόμενο να διεκδικήσουμε τον τίτλο».

Σκόρας

Τα πολιτικά πρωτοσέλιδα της ημέρας

Τα πρωτοσέλιδα της ημέρας

Κυριακή 14 Απριλίου 2024

Η πρόταση της ημέρας

Καλημέρα σας, απορώ πως χάθηκε το απόλυτο , ωστόσο αν κάποιος τα έβαλε μόνα είχε μεγάλο κέρδος. 

Σήμερα επιλέγουμε Ελλάδα και νίκη της ΑΕΚ 1/1+οβερ 2.5 της ΑΕΚ σε απόδοση 2.25.

Συνεχίζουμε με Αγγλία όπου το τρένο της Άρσεναλ δεν βλέπω να σταματάει ούτε σήμερα , όμως πιστεύω θα δεχθεί γκολ για αυτό θα πιάσουμε 2.65 απόδοση. 

Καλή μας τύχη και καλή θέαση.

Β. Ρόκος: 120 αναπάντητα ερωτήματα για το έγκλημα των Τεμπών


«Ως ΣΥΝ-εργασία τα 120 ερωτήματα που παραθέτουμε είναι σκέψεις, απορίες και ερωτηματικά που ταλανίζουν ολόκληρη την ελληνική κοινωνία»

Η τραγωδία των Τεμπών «έχει αφήσει πίσω της ένα συννεφιασμένο τοπίο αναπάντητων ερωτημάτων, αμφιβολιών και ανησυχιών που ταλανίζουν την ελληνική κοινωνία» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Βασίλης Ρόκος, επικεφαλής της παράταξης «ΣΥΝ-εργασία» στην ΠΚΜ.


«Δεκάδες ερωτήσεις παραμένουν αναπάντητες, ενώ η ανάγκη για διαφάνεια, δικαιοσύνη και εύρεση της αλήθειας είναι επιτακτική» συμπλήρωσε ο περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης. «Οι αιτίες του ατυχήματος στα Τέμπη δεν μπορούν να περιοριστούν μόνο στο “ανθρώπινο λάθος” και στην “κακιά την ώρα”. Η ευθύνη είναι ατομική, συλλογική, πολιτική, τοπική, ευρωπαϊκή, επιχειρησιακή» επισημαίνει.


«Καθώς ο χρόνος περνά, οι αντιδράσεις των αρχών και των Πολιτικών φορέων φαίνεται να μην έχουν καταφέρει να διασαφηνίσουν με σαφήνεια και ειλικρίνεια τα πολλαπλά “πως”, “γιατί” & “ποιος” του μοιραίου συμβάντος. Αντιθέτως, έχουν ενισχύσει την πεποίθηση της κοινωνίας για την απουσία του κράτους δικαίου. Η ανάγκη για δικαιοσύνη και διαφάνεια είναι επιτακτική. Οι ευθύνες πρέπει να καθοριστούν και να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για να αποφευχθούν παρόμοια γεγονότα στο μέλλον. Οι ερωτήσεις που παραμένουν αναπάντητες πρέπει να αντιμετωπιστούν με σοβαρότητα και ειλικρίνεια. Η διαφάνεια, η δικαιοσύνη και η ευθύνη είναι θεμέλια του κράτους δικαίου. Η αναζήτηση της αλήθειας και η δικαιοσύνη πρέπει να είναι προτεραιότητες για τις αρχές και την κοινωνία συνολικά» σημειώνει.


«Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα πολιτικά κόμματα του κοινοβουλίου μέχρι σήμερα δεν έχουν προβεί σε ριζικά ερωτήματα καθώς από την έρευνα μας ως παράταξη της Περιφέρειας ΚΜ προκύπτουν 120 βασικά ερωτήματα τα οποία ακόμα και σήμερα δεν έχουν απαντηθεί. Ως παράταξη της περιφέρειας ΚΜ παρόλο που ο βασικός στόχος μας είναι να τοποθετούμαστε σε ζητήματα που άπτονται της ΚΜ, πάνω από όλα αναζητούμε ένα κράτος δικαίου και δεν μπορούμε να μην θέσουμε ερωτήματα που όλοι οι πολίτες κρύβουν μέσα τους. Ελπίζουμε πως τα κόμματα της αντιπολίτευσης θα χρησιμοποιήσουν τα ερωτήματα μας και θα τα μεταφέρουν στο κοινοβούλιο. Ως ΣΥΝ-εργασία τα 120 ερωτήματα που παραθέτουμε είναι σκέψεις, απορίες και ερωτηματικά που ταλανίζουν εδώ και 14 σχεδόν μήνες ολόκληρη την ελληνική κοινωνία και που αφορούν τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη τον Φεβρουάριο του 2023, η οποία είχε ως τραγικό απολογισμό τον βίαιο θάνατο 57 συνανθρώπων μας, όπως και τον τραυματισμό δεκάδων άλλων. Ο αριθμός των ερωτημάτων είναι ενδεικτικός. Θα μπορούσε κάλλιστα να υπερβεί τις 200 ή τις 300 ή τις 500 ερωτήσεις, καθώς τα αίτια του ατυχήματος στα Τέμπη – ή ορθότερα τα αίτια του εγκλήματος στα Τέμπη –  δεν περιορίζονται και δεν πρέπει να περιοριστούν στο «ανθρώπινο λάθος» και στην «κακιά την ώρα». Οι ευθύνες για αυτή την εθνική τραγωδία είναι ατομικές, συλλογικές, πολιτικές, τοπικές, ευρωπαϊκές, επιχειρησιακές με ποινικό παρονομαστή. Όλους αυτούς τους τελευταίους μήνες, επίσημες κρατικές απαντήσεις ομοίως και πολιτικές τοποθετήσεις όχι μόνο δεν έχουν καταφέρει να ξεκαθαρίσουν με σαφήνεια και ειλικρίνεια τα πολλαπλά «πως», «γιατί» & «ποιος» του μοιραίου συμβάντος στα Τέμπη, αλλά αντιθέτως έχουν ενισχύσει την πεποίθηση της κοινωνίας περί απουσίας του κράτους δικαίου.  Με ιδιαίτερο σεβασμό προς τη μνήμη των θυμάτων , το πένθος των οικογενειών τους αλλά και τον δίκαιο αγώνα τους στην αναζήτηση της αλήθειας» καταλήγει.

 

Τα 120 ερωτήματα του Βασίλη Ρόκου

  1. Πόσοι ήταν συνολικά οι επιβάτες της επιβατικής αμαξοστοιχίας?
  2. Πόσοι ήταν οι επιβάτες της εμπορικής αμαξοστοιχίας?
  3. Υπάρχουν αταυτοποίητα ανθρώπινα υπολείμματα?
  4. Υπάρχουν στα «αζήτητα» ανθρώπινα υπολείμματα?
  5. Ποια είναι η εξέλιξη της έρευνας για την αγνοούμενη επιβάτιδα της μοιραίας εμπορικής αμαξοστοιχίας?
  6. Ποια είναι τα ακριβή αίτια θανάτου των επιβατών?
  7. Έχει ολοκληρωθεί από τις κρατικές αρμόδιες αρχές το πόρισμα για τον τρόπο σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών?
  8. Τί μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία?
  9. Πόσα και τί αντικείμενα εκτινάχθηκαν από την εμπορική αμαξοστοιχία?
  10. Πού βρίσκονται τα κοντέινερ της εμπορικής αμαξοστοιχίας σήμερα?
  11. Που βρίσκεται η μηχανή της εμπορικής αμαξοστοιχίας σήμερα?
  12. Γιατί απομακρύνθηκε άμεσα από το σημείο του ατυχήματος πριν την ολοκλήρωση των ερευνών η εμπορική αμαξοστοιχία?
  13. Ποιος έδωσε την επιχειρησιακή εντολή για την απομάκρυνση της εμπορικής αμαξοστοιχίας από τις σιδηροδρομικές γραμμές?
  14. Πού είναι τα δικαιολογητικά έγγραφα φορτοεκφόρτωσης της εμπορικής αμαξοστοιχίας εκείνης της ημέρας?
  15. Σε ποια εταιρεία ανήκει το εμπόρευμα της εμπορικής αμαξοστοιχίας?
  16. Ποιος βρίσκεται πίσω από την αποστολή και πίσω από την παραλαβή του φορτίου της εμπορικής αμαξοστοιχίας?
  17. Τί μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία σύμφωνα με τις κρατικές αρμόδιες αρχές?
  18. Έχουν αποδοθεί ευθύνες στην εταιρεία όπου ανήκε το εμπόρευμα της εμπορικής αμαξοστοιχίας?
  19. Έχει ολοκληρωθεί η έρευνα στην εμπορική αμαξοστοιχία?
  20. Πού βρίσκονται τα βίντεο ασφαλείας από τον σιδηροδρομικό σταθμό με την καταγραφή της φόρτωσης εμπορευμάτων της εμπορικής αμαξοστοιχίας?
  21. Ένα χρόνο μετά από πού προκύπτει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε λαμαρίνες, φρούτα και σιτηρά?
  22. Ποιο πρωτόκολλο αντιμετώπισης κρίσεως/σοβαρού ατυχήματος ενεργοποιήθηκε αμέσως μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών?
  23. Πότε ήταν η τελευταία φορά που ενεργοποιήθηκε το συγκεκριμένο πρωτόκολλο?
  24. Γιατί πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εικοσιτετράωρο μετά τη σύγκρουση χωματουργικές εργασίες στο χώρο του ατυχήματος?
  25. Πόσα συνολικά είναι τα κυβικά χώματος που μεταφέρθηκαν?
  26. Γιατί χρησιμοποιήθηκαν πισσομένα χαλίκια στο μπάζωμα του χώρου?
  27. Ποιος έδωσε την πολιτική εντολή για την απομάκρυνση υλικών από το πεδίο του ατυχήματος?
  28. Ποιος έδωσε την επιχειρησιακή εντολή για την απομάκρυνση υλικών από το πεδίο του ατυχήματος?
  29. Ποιος έδωσε την πολιτική εντολή για τη τσιμεντοποίηση του χώρου του ατυχήματος?
  30. Ποιος έδωσε την επιχειρησιακή εντολή για την τσιμεντοποίηση του χώρου του ατυχήματος?
  31. Σε πόσα διαφορετικά σημεία μεταφέρθηκαν μπάζα και χώματα από το πεδίο του ατυχήματος?
  32. Γιατί δεν προσήλθαν στο χώρο του ατυχήματος δημόσιοι εμπειρογνώμονες αμέσως μετά την σύγκρουση?
  33. Γιατί οι εμπειρογνώμονες προσήλθαν στο χώρο του ατυχήματος επτά (7) μήνες αργότερα?
  34. Είχαν ολοκληρωθεί οι έρευνες των κρατικών αρμόδιων αρχών στο χώρο του ατυχήματος, ώστε να δικαιολογείται η μεταφορά υλικών/στοιχείων?
  35. Σε ποια εταιρεία ανήκουν οι γερανοί και τα φορτηγά που χρησιμοποιήθηκαν για τις χωματουργικές εργασίες και την απομάκρυνση των υλικών?
  36. Γιατί αρνήθηκαν σε εταιρεία που διαθέτει ειδικά εκπαιδευμένους σκύλους να προσέλθει στο σημείο ώστε να βοηθήσει στις έρευνες?
  37. Γιατί αποφάσισαν 14 σχεδόν μήνες μετά το ατύχημα να γίνει χρήση ειδικών εκπαιδευμένων σκύλων στο χώρο της σύγκρουσης?
  38. Ποιος έδωσε την οδηγία στην Αστυνομία ότι οι χωματουργικές εργασίες κατά τη 2η ημέρα γίνονται ώστε ο χώρος να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πραγματοποιηθεί τρισάγιο στη μνήμη των θυμάτων?
  39. Γιατί δόθηκε μόλις 10 λεπτά άδεια από την Αστυνομία προς μέλη των οικογενειών των θυμάτων, για να βγάλουν φωτογραφίες από τα συντρίμμια της επιβατικής αμαξοστοιχίας?
  40. Γιατί παρέμειναν απροστάτευτα και εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες τα υλικά/στοιχεία από το ατύχημα και δεν προστατεύθηκαν όπως στην περίπτωση της πτώσης του αεροπλάνου της Helios Airways?
  41. Ποια η επίδραση της κακοκαιρίας Daniel στα εκτεθειμένα υλικά?
  42. Γιατί καθυστέρησε ο ορισμός χημικού-μηχανικού πραγματογνώμονα από τις ανακριτικές αρχές?
  43. Πόσοι ήταν αρχικά οι εμπειρογνώμονες του Δημοσίου που συμμετείχαν στις έρευνες?
  44. Πόσοι είναι τώρα οι εμπειρογνώμονες του Δημοσίου που συμμετέχουν στις έρευνες?
  45. Εφόσον ενοχοποιείται ως αίτιο της έκρηξης ,το έλαιο σιλικόνης, από τους εμπειρογνώμονες του Δημοσίου γιατί δεν υπάρχει αναλυτική επεξήγηση στην αναφορά?
  46. Εφόσον το έλαιο σιλικόνης χρησιμοποιείται ευρέως στις αμαξοστοιχίες και προκάλεσε τέτοιο φαινόμενο και κατά επέκταση τέτοιο ατύχημα, γιατί δεν καθηλώθηκαν τα τρένα σε Ελλάδα και εξωτερικό, ώστε να γίνουν μελέτες για την ασφάλεια του υλικού?
  47. Γιατί οι αναλύσεις των δειγμάτων για εύρεση χημικών ουσιών έγιναν κατόπιν απαίτησης των οικογενειών των θυμάτων και όχι απευθείας από τους δημόσιους ερευνητές?
  48. Γιατί δε γίνεται αναφορά από τους κρατικούς φορείς η ύπαρξη ξυλόλιου?
  49. Γιατί αρνούνται την ύπαρξη ξυλόλιου και άλλων παρόμοιων εύφλεκτων υλικών?
  50. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο Χημικών Ελλάδος, ίχνη ξυλολίου μπορούν να ανιχνευθούν και ένα χρόνο μετά. Έχουν προβεί οι αρμόδιες αρχές σε μία τέτοια έρευνα?
  51. Γιατί ελήφθησαν στοιχεία/δείγματα από το βόρειο σημείο και όχι από το σημείο έκρηξης?
  52. Τί υλικό/ουσίες εντοπίστηκαν στην αιθάλη από τις λαμαρίνες της εμπορικής αμαξοστοιχίας?
  53. Έγινε προσομοίωση του ατυχήματος κατά τις ερευνητικές εργασίες?
  54. Γιατί στοχοποιήθηκαν οι εμπειρογνώμονες των οικογενειών των θυμάτων?
  55. Σε ποιον εμπειρογνώμονα αναφερόταν ο Πρωθυπουργός χαρακτηρίζοντάς τον ως συνωμότη, κατά την ομιλία του στη Βουλή στις 28/03/2024?
  56. Γιατί δεν υλοποιήθηκε η σύμβαση 717?
  57. Γιατί η επιβατική αμαξοστοιχία τη μοιραία νύχτα κινούνταν επί 12 λεπτά στη γραμμή καθόδου και δεν έγινε αυτό αντιληπτό από τον διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ)?
  58. Γιατί ο διαχειριστής υποδομής έδωσε εντολή στην επιβατική αμαξοστοιχία να αλλάξει γραμμή κίνησης?
  59. Γιατί παραιτήθηκε ο πρόεδρος της επιτροπής Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Ατυχημάτων & Ασφάλειας Μεταφορών?
  60. Με ποιο σκεπτικό έγινε «έφοδος» της Αστυνομίας στα γραφεία του ΟΣΕ, 13 μήνες μετά τη μοιραία σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών?
  61. Γιατί διορίστηκε επικεφαλής των εμπειρογνωμόνων άτομο που διετέλεσε Πρόεδρος & CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2010 μέχρι το 2015?
  62. Γιατί χορηγήθηκε το 2012 στην Hellenic Train νέο πιστοποιητικό ασφαλείας από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων?
  63. Γιατί η Ελλάδα δεν προχώρησε στην υλοποίηση δημιουργίας ενιαίου σιδηροδρομικού χώρου?
  64. Γιατί το Υπουργείο Μεταφορών & Υποδομών δεν εφάρμοσε τα ελάχιστα επίπεδα ασφαλείας όπως όριζε ο νόμος 4632?
  65. Γιατί η ΕΡΓΟΣΕ ως διαχειριστής υποδομών και η Hellenic Train ως σιδηροδρομική επιχείρηση δεν έλαβαν μέτρα για τους κινδύνους ασφάλειας?
  66. Γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν προέβη σε ενέργειες για την αναβάθμιση ασφαλείας του σιδηροδρόμου, μετά το εμπιστευτικό έγγραφο που απέστειλε η ΤΡΕΝΟΣΕ το 2021?
  67. Γιατί δεν προέβησαν σε ενέργειες η Hellenic Train, η ΡΑΣ, η ΤΡΕΝΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και το Υπουργείο Υποδομών ενώ γνώριζαν για την υποστελέχωση και την έλλειψη συστημάτων ασφαλείας του σιδηροδρόμου?
  68. Γιατί οι άνωθεν δεν φρόντισαν ώστε να αποκατασταθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης στη Λάρισα, το οποίο είχε φθαρεί λόγω πυρκαγιάς?
  69. Γιατί ενώ υπήρχαν εξώδικα και ανακοινώσεις εργαζομένων του ΟΣΕ προς το Υπουργείο Μεταφορών, πριν το ατύχημα, στα οποία γινόταν λόγος για τις επικίνδυνες ελλείψεις που θέταν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, ο πρώην Υπουργός Μεταφορών κ. Καρμανλής ομιλούσε από το βήμα της Βουλής, για ασφαλείς σιδηροδρόμους?
  70. Γιατί στο εξώδικο που απέστειλαν προς τον ΟΣΕ οι εργαζόμενοι μηχανοδηγοί, το 2022, ο ΟΣΕ χαρακτήριζε ως ανακρίβειες, αστήρικτες και αυθαίρετες εκτιμήσεις τα προβλήματα που επισήμαιναν οι εργαζόμενοι?
  71. Σήμερα λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης?
  72. Γιατί σταμάτησαν τα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης να λειτουργούν πριν 14 χρόνια?
  73. Γιατί επί χρόνια βανδαλίστηκαν τα καμαράκια στα τούνελ?
  74. Ποιος ευθύνεται για τη μη φυλαξή τους?
  75. Ποιοι εμπλέκονταν για τις κλοπές αυτές?
  76. Γιατί η Hellenic Train ήταν απούσα στην στήριξη και ενημέρωση των οικογενειών αμέσως μετά το ατύχημα αλλά και μέχρι σήμερα?
  77. Ο CEO της Hellenic Train, Μαουρίτσιο Καποτόρτο, εμπλέκεται στην έκδοση του πιστοποιητικού ασφαλείας της Hellenic Train?
  78. Γιατί απομακρύνθηκε από την Hellenic Train o Καποτόρτο?
  79. Γιατί το 2020, τέθηκε εκτός λειτουργίας το Κέντρο Παρακολούθησης Κυκλοφορίας?
  80. Γιατί εκκρεμεί πάνω από 10 χρόνια η εγκατάσταση των σύγχρονων συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης (ETCS) σε όλο το μήκος του βασικού σιδηροδρομικού άξονα?
  81. Γιατί δεν ελέγχθηκε από το Κράτος η Hellenic Train για τις «εθελοντικές» συλλογικές συμβάσεις μηχανοδηγών που σύναψε και το 2018 και το 2020?
  82. Γιατί παρέμειναν αναπάντητα τα εξώδικα των εργαζομένων του ΟΣΕ, από την πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, στα οποία το 2021 προειδοποιούσαν για ατύχημα?
  83. Ποια είναι η σχέση της Hellenic Train με την ιταλική μαφία?
  84. Το GSM-R, θα εξασφάλιζε το βράδυ του ατυχήματος την επικοινωνία ανάμεσα σε σταθμάρχες και μηχανοδηγούς?
  85. Αν λειτουργούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης να είχε πραγματοποιηθεί το τραγικό ατύχημα?
  86. Γιατί ο Πρωθυπουργός σε ομιλία του στη Βουλή ανέφερε ότι μόνο το 12% των Ευρωπαϊκών Σιδηροδρόμων καλύπτονται από συστήματα ασφαλείας?
  87. Ποιος διόρισε και με ποια κριτήρια τον σταθμάρχη σε έναν από τους πιο σημαντικούς σταθμούς του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας?
  88. Γιατί μειώθηκε ο αριθμός των εργαζομένων περίπου στο 1/3?
  89. Γιατί ο ανακριτής δεν απέστειλε τις καταθέσεις στην Βουλή μέσω του Υπουργείου Δικαιοσύνης, ώστε να ενεργοποιηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών?
  90. Γιατί στις πάνω από 1.000 σελίδες της δικογραφίας προς της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, στην οποία είχαν πρόσβαση βουλευτές που συμμετείχαν στην Εξεταστική Επιτροπή, καταγγέλθηκε ότι έλειπαν σημαντικές μαρτυρίες?
  91. Γιατί δεν κλήθηκαν να καταθέσουν στην Εξεταστική Επιτροπή ως μάρτυρες οι κ.κ Γενιδούνιας, Τριαντόπουλος, Σπυλιόπουλος, Ξιφαράς και Τσαλίδης?
  92. Γιατί δεν κατέθεσε στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής ο πρώην σύμβουλος διοίκησης στην ΕΡΓΟΣΕ με αντικείμενο τη σύμβαση 717 και νυν Γενικός Γραμματέας Μεταφορών?
  93. Γιατί η δικογραφία του ατυχήματος δεν απεστάλη εγκαίρως στα μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής, παρά έφθασε τον Φεβρουάριο του 2024?
  94. Γιατί αρνήθηκε ο πρώην Περιφερειάρχης Θεσσαλίας να καταθέσει στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής?
  95. Γιατί ο πρώην Υπουργός κ. Καραμανλής κατέθεσε στην Εξεταστική Επιτροπή ότι δεν υπάρχει αιτιώδης συνάφεια της μη υλοποίησης της σύμβασης 717 με το ατύχημα στα Τέμπη?
  96. Ποιος εξουσιοδότησε όλες τις παρακάτω ενέργειες οι οποίες εμπίπτουν στον ποινικό κώδικα ως αδικήματα?
  97. Ποιοι και γιατί υπήρξε πρόσβαση στα ηχητικά ντοκουμέντα συνομιλιών το βράδυ της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών;
  98. Ποια ήταν τα πρόσωπα που πήραν το στικ με τις συνομιλίες?
  99. Ποια πρόσωπα έκανα αντίγραφο από το στικάκι με τις συνομιλίες?
  100. Ποιοι και γιατί προχώρησαν στο μοντάζ των ηχητικών ντοκουμέντων με τις συνομιλίες?
  101. Γιατί εστάλθηκαν με καθυστέρηση στις ανακριτικές αρχές τα ηχητικά ντοκουμέντα?
  102. Ποιος έστειλε στο «Πρώτο Θέμα» το μονταρισμένο πλέον υλικό των συνομιλιών μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών?
  103. Με ποιανού εντολή δόθηκαν στη δημοσιότητα των ΜΜΕ το μονταρισμένο υλικό πριν αποσταλεί αυτό στις ανακριτικές αρχές?
  104. Υπήρξε μοντάζ και στο βιντεοληπτικό υλικό από τη σύγκρουση?
  105. Έχει ελεγχθεί το πόθεν έσχες των 3 κατηγορουμένων ώστε να δικαιολογείται η καταβολή των εγγυήσεων συνολικού ύψους 1.800.000 εκ. ευρώ?
  106. Γιατί διορίστηκε επικεφαλής των εμπειρογνωμόνων άτομο που διετέλεσε Πρόεδρος & CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2010 μέχρι το 2015?
  107. Γιατί αμέσως μετά το ατύχημα πήγε πρώτα ο Στρατός?
  108. Πώς συγκεντρώθηκαν σε μηδενικό χρόνο 45 ασθενοφόρα για να αποσταλούν στο σημείο της τραγωδίας?
  109. Ποιο είναι το τελικό πόρισμα της Τροχαίας ΝΑ Αττικής για το θανατηφόρο τροχαίο του Διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ?
  110. Ποιο είναι το τελικό πόρισμα της Τροχαίας ΝΑ Αττικής για το θανατηφόρο τροχαίο του Διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ?
  111. Γιατί καταστράφηκε το βιντεοληπτικό υλικό από τη διαδρομή των τρένων?
  112. Γιατί ένα χρόνο μετά εξακολουθεί να υπάρχει μία τεράστια προσπάθεια συγκάλυψης από τα ΜΜΕ?
  113. Γιατί τηρείται σιγή ιχθύος για τα χημικά εγκαύματα που υπέστησαν πυροσβέστες στο χώρο του ατυχήματος?
  114. Γιατί η ελληνική πλευρά αρνήθηκε την ευρωπαϊκή συνδρομή βοήθειας στη διερεύνηση της μοιραίας σύγκρουσης?
  115. Γιατί η Ευρωπαία Εισαγγελέας επιμένει ότι παρεμποδίζεται το έργο της?
  116. Γιατί δεν έχουν παραιτηθεί τις βουλευτικής τους ασυλίας οι πρώην Υπουργοί Μεταφορών 2009-2023?
  117. Γιατί ένα χρόνο μετά εξακολουθεί να υπάρχει μία τεράστια προσπάθεια συγκάλυψης από την κυβέρνηση και τα στελέχη της ΝΔ?
  118. Μήπως το έγκλημα στα Τέμπη με τη σύγκρουση της επιβατικής και της εμπορικής αμαξοστοιχίας ήταν προσχεδιασμένο?
  119. Γιατί δεν προωθείται η κατάργηση του άρθρου 86 Περί ευθύνης Υπουργών, το οποίο δημιουργήθηκε ώστε οι εκάστοτε Υπουργοί να μην βρίσκονται ανά πάσα στιγμή εκτεθιμένοι σε διατάξεις κατά την άσκηση των καθηκόντων τους?
  120. Γιατί οι μηνύσεις των οικογενειών των θυμάτων έχουν και αυτές στοχοποιηθεί ως «αντιπολιτευτικές»?

Σεϊρεκίδης: "Συγχαρητήρια σε όλους"


«Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά, τα οποία έχουν κάνει τις υπερβάσεις τους, και ελπίζω να συνεχίσουμε και έτσι. Ήταν πολύ δύσκολο μετά το κύπελλο στην Χαλκίδα, καθώς είχαμε αρρώστους και τραυματίες, αλλά τα παιδιά έδειξαν ότι είναι εδώ στο γήπεδο και έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους. Σπουδαία νίκη, και τώρα έρχονται τα πλέι-οφ με αντίπαλο την ΑΕΚ. Θα παλέψουμε για το καλύτερο». 

Ολοκληρωτική εμφάνιση και σπουδαία νίκη του ΠΑΟΚ επί του ΟΣΦΠ/Όμιλου Ξυνή


Με νίκη ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του στην κανονική διάρκεια της Handball Premier ο ΠΑΟΚ, επικρατώντας με 26-21 του ΟΣΦΠ/Όμιλου Ξυνή, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής. 

Δυναμικό ήταν το ξεκίνημα του ΠΑΟΚ στο παιχνίδι, βγάζοντας ενέργεια τόσο στην άμυνα, όσο και στην επίθεση, κάτι το οποίο του έδωσε το προβάδισμα, 6-2. Σ' εκείνο το σημείο οι φιλοξενούμενοι ισορρόπησαν το παιχνίδι, 6-6, ωστόσο με ώριμες αποφάσεις και εξαιρετική άμυνα ο ΠΑΟΚ ξαναπήρε το προβάδισμα, 10-8. Με 0-2 σερί οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν, διαμορφώνοντας το τελικό για το πρώτο ημίχρονο, 10-10. \

Εξαιρετικό ήταν το ξεκίνημα του Δικεφάλου και στο δεύτερο ημίχρονο, το οποίο ήταν «καρμπόν» με αυτό του πρώτου. Στο πρώτο δεκάλεπτο του πρώτου μέρους οι παίκτες του ΠΑΟΚ πήραν σημαντικό προβάδισμα, 17-12. Με απίστευτο πάθος στο αμυντικό κομμάτι, αλλά και ωριμότητα στις αποφάσεις στο επιθετικό κομμάτι οι «ασπρόμαυροι» διατήρησαν το προβάδισμα τους, μην αφήνοντας περιθώριο αντίδρασης στους αντιπάλους, 18-13. Με ολοκληρωτική εμφάνιση, ο ΠΑΟΚ δεν άφησε κανένα περιθώριο στον ΟΣΦΠ/Όμιλο Ξυνή να πιστέψει ότι μπορεί να πάρει κάτι από το παιχνίδι, κερδίζοντας το με 26-21. 

Τα πεντάλεπτα: 3-1, 6-4, 6-6, 8-7, 10-8, 10-10 (ημχ.) 14-12, 18-13, 20-15, 21-17, 23-19, 26-21

ΠΑΟΚ (Σεϊρεκίδης): Γκίγκοφ, Ελευθεριάδης 3, Τσαμουρίδης 1, Παπαγεωργίου, Νικολαϊδης, Παπάζογλου Θ. 3, Κουκμίσης Κ. 4, Παπάζογλου Λ., Τσαναξίδης, Κουκμίσης Ν. 4, Μπάτζιος, Καλόμοιρος 4, Δάιος, Ρανσάνς 3, Τζωρτζίνης 4.