Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Τους ξεμπρόστιασε ο Φιλίποφ

Ο Ντίμα Φιλίποφ παραχώρησε νέα συνέντευξη στο EΘΝΟΣ και αναφέρθηκε στην συμπεριφορά που είχαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού.

Αναλυτικά τα όσα είπε:
"Ήταν πραγματικά μια δύσκολη μέρα για μένα για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι η ομάδα μου ενώ έδειξε καλά στοιχεία και ήταν ανώτερη στο 1ο σετ, δεν κατάφερε να έχει διάρκεια για να πάρει την πρόκριση στους τελικούς του Λιγκ Καπ. Ο δεύτερος είναι διότι για άλλη μια φορά έγινα στόχος από ορισμένους που είναι οργισμένοι μαζί μου αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν σχέση με τον βόλεϊ και τον αθλητισμό".

"Με έβρισαν χυδαία, έβριζαν τους γονείς μου, με πρόσβαλαν και μου επιτέθηκαν μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Είμαι προβληματισμένος. Θέλω να πω πολλά και τίποτα. Ας προβληματιστούν όσοι είδαν τα επεισόδια και σήμερα σιωπούν. Δεν έχω προκαλέσει ποτέ κανέναν. Στις ομάδες που έχω αγωνιστεί μεταξύ αυτών και ο Ολυμπιακός πρόσφερα και αγωνίστηκα με όλες μου τις δυνάμεις".

"Πλέον είμαι παίχτης του ΠΑΟΚ και με εμπνέει η διοίκηση της οικογένειας Σαββίδη διότι έχει υψηλές φιλοδοξίες. Έχουν βάλει στόχο να είναι η ομάδα στην κορυφή. Θα παλέψω για αυτούς τους στόχους. Γεννήθηκα μέσα στα γήπεδα του βόλεϊ και μεγάλωσα στην Ελλάδα. Για αυτό θεωρώ ύψιστη τιμή να φοράω την φανέλα με το εθνόσημο της Ελλάδας. Είναι ότι πιο σημαντικό έχω πετύχει στην καριέρα μου και αυτή είναι η μεγαλύτερη δικαίωση για μένα και την οικογένεια μου. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για νίκες και για τίτλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου