Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Κατάθεση ψυχής από Χάρη Σακόγλου

Για την αποχώρησή του από τον ΠΑΟΚ: 
«Μου αφήνει μια γλυκόπικρη αίσθηση. Η αλήθεια είναι, όπως έγραψα κιόλας, ότι θα ήθελα να συνεχίσω. Εντάξει, από κει και πέρα η διοίκηση παίρνει τις αποφάσεις και εγώ απλά εξέφρασα την ευγνωμοσύνη μου στην ομάδα και κυρίως στον λαό που πραγματικά… δεν υπάρχει. Ο λαός κάνει την ομάδα στην ουσία, έχουν δίκιο αυτοί που το λένε».
Για τις διαπραγματεύσεις του με τον ΠΑΟΚ πριν την αποχώρηση: 
«Η αλήθεια είναι ότι τα είχαμε βρει στο οικονομικό. Δεν είχαμε καμία απόκλιση στην ουσία. Ούτε ζήτησα παραπάνω χρήματα ούτε οι άνθρωποι μου είπαν να κλείσω με λιγότερα. Απλά ήταν απόφαση της διοίκησης να μην συνεχίσουμε. Προφανώς τα έβαλαν κάτω, είχε να κάνει και με το μπάτζετ που ξέφυγαν και από κάπου έπρεπε να κόψουν».
Για τον αν είχε επαφή με τον Στάνκου: 
«Όχι δεν είχα καμία επαφή με τον νέο προπονητή. Εντάξει, δεν μαλώσαμε με τους ανθρώπους, η ομάδα αυτή είναι στην καρδιά μου και συνεχίζουμε».
Για τα δύο χρόνια παρουσίας του στον ΠΑΟΚ και τους δύο τίτλους που κατέκτησε: 
«Οι τίτλοι είναι πάντα τίτλοι. Η αλήθεια είναι ότι η δεύτερη χρονιά δεν ήταν τόσο κερδοφόρα όσο η πρώτη και σε επίπεδο τροπαίων και σε επίπεδο συμμετοχής δικής μου, αλλά εντάξει ένα τρόπαιο πάντα είναι ένα τρόπαιο».
Για το επόμενο βήμα στην καριέρα του:
«Έχω κάποια ανοιχτά μέτωπα, αλλά ακόμη δεν έχω κάτι τρανταχτό να σας πω. Είμαι στο περίμενε. Δεν θέλω πάντως να φύγω στο εξωτερικό. Θέλω να κυνηγήσω και τις σπουδές παράλληλα με το βόλεϊ επειδή έχω τελειώσει παιδαγωγικό με κάποιο μεταπτυχιακό ίσως. Έχω κάποιες βλέψεις και σε αυτόν τον τομέα».
Για τον σχεδιασμό του νέου ΠΑΟΚ: 
«Κατά την άποψη μου, τα ονόματα που έφερε ο ΠΑΟΚ εννοείται ότι είχαμε καιρό να τα ακούσουμε στο ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά όπως έχω ξαναπεί δεν παίζει το ρόστερ και τα ονόματα, αλλά οι αθλητές. Ο προπονητής πρέπει να δέσει αυτό το υλικό και όλα φαίνονται στο τάραφλεξ ό,τι και να λέμε. Για αυτό δεν μπορώ να πω από τώρα εάν θα κάνει κάτι καλό. Σίγουρα σε επίπεδο ονομάτων έχει τη δυνατότητα να κάνει και το τρεμπλ».
Για το τι κρατάει από τα δύο χρόνια στον ΠΑΟΚ: 
«Σίγουρα κάποιες προσωπικότητες που γνώρισα. Θα ξεχώριζα τον πρώτο προπονητή μου τον Γιάννη Καλμαζίδη που με βοήθησε πάρα πολύ και τον Χάρι Γκόμεζ που μετά τον τραυματισμό του με βοήθησε επίσης πάρα πολύ και στο βόλεϊ και εξωαγωνιστικά. Κυρίως θα κρατήσω το μέταλλο που απέκτησα σε αυτή την ομάδα, λόγω δυσκολιών και επιπέδου των αγώνων, αυτό είναι ανεκτίμητο. Η περσινή σειρά των τελικών με τον Ολυμπιακό θα μου μείνει και ο τίτλος στου Ρέντη».
Για το αν έρθει ως αντίπαλος στο «Παλατάκι»: 
«Είναι λίγο περίεργο ούτως ή άλλως το βόλεϊ γιατί τη μία μέρα είσαι σε μια ομάδα και την άλλη σε κάποια άλλη. Ωστόσο για τον κόσμο, δεν ήθελα να πουλήσω οπαδιλίκι. Πάντα έλεγα ότι είμαι ΠΑΟΚ λόγω οικογένειας και γνωστών, όμως σίγουρα μετά από αυτά τα δύο χρόνια ένα παραπάνω είμαι ΠΑΟΚ. Αλλά αν έρθω ως αντίπαλος θα βάλω τα δυνατά μου για να τους κερδίσω».
Για το ελληνικό πρωτάθλημα:
«Έχει δυναμώσει και τα ονόματα επιστρέφουν. Ελπίζω να συνεχιστεί η άνοδος και να μείνει σε αυτό το επίπεδο το βόλεϊ».
Το μήνυμά του στον κόσμο: 
«Και λόγω καταγωγής και τόπου γέννησης θέλω να συνεχίσω εδώ τη ζωή μου. Για αυτό και δεν λέω αντίο. Ελπίζω να με ξαναφέρει ο δρόμος μου εδώ. Η στήριξη που ένιωσα ήταν πραγματικά τεράστια και εντός γηπέδου και εκτός. Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και να συνεχίσουν να είναι όσο τρελοί είναι. Αυτή η καθαρή τρέλα δεν υπάρχει πουθενά αλλού».
INPAOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου