Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Kρέσπο: " Oικογένειά μoυ ο ΠΑΟΚ, πατέρας μας ο Σαββίδης "


Για τα πρόσωπα στα οποία αφιερώνει την κατάκτηση του εφετινού Κυπέλλου:
«Αυτό το Κύπελλο σημαίνει πολλά για όλη την ομάδα και τους ποδοσφαιριστές, ήταν ένας δύσκολος και πολύπλοκος χρόνος, αλλά τα καταφέραμε. Το αφιερώνω στην οικογένεια μου που με στήριξε σε όλες τις δύσκολες στιγμές».
Για το αν νιώθει αυτός και οι συμπαίκτες του τον Ιβάν Σαββίδη ως «πατέρα» τους:
«Θα μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε ως «πατέρα» μας γιατί μας βοηθάει τόσο στην ομάδα όσο και σε προσωπικό επίπεδο όταν το χρειαστούμε».
Για το ποιος είναι ο στόχος του ΠΑΟΚ την νέα σεζόν:
«Αρχικά πρέπει να βελτιωθούμε και να τα καταφέρουμε στο πρωτάθλημα».
Για την παρουσία της ομάδας στο επόμενο Champions League:
«Και εμείς το ονειρευόμαστε αυτό, έχουμε τον ίδιο όνειρο με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ να βρεθούμε στο Champions League και θα παλέψουμε για αυτό, μακάρι να τα καταφέρουμε».
Για το ποιον θεωρεί MVP για φέτος στην ομάδα του ΠΑΟΚ:
«Δεν είναι δίκαιο να αναφέρω μόνο έναν, πολλοί παίχτες είναι σε τοπ επίπεδο, όπως οι Βιεϊρίνια, Πέλκας, Πρίγιοβιτς».
Για το ποιος είναι καλύτερος ανάμεσα στον συμπατριώτη του, Μανόλο Χιμένεθ, και τον προπονητή του, Ραζβάν Λουτσέσκου:
«Είναι διαφορετικά να συγκρίνω τους δύο προπονητές, είναι πολύπλοκο. Ο Χιμένεθ είναι χρόνια στην ΑΕΚ, ενώ ο Λουτσέσκου στον ΠΑΟΚ μόνο ένα χρόνο».
Για το μέλλον του στον ΠΑΟΚ:
«Έχω ένα ακόμα χρόνο συμβόλαιο με την ομάδα. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να παραμείνω στον σύλλογο».
Για το αν του είπε κάτι ο Χιμένεθ:
«Μου ευχήθηκε καλή επιτυχία πριν τον τελικό, μου έδωσε συγχαρητήρια μετά, μου ευχήθηκε τα καλύτερα για το μέλλον μου και ότι η ομάδα του ΠΑΟΚ ήταν πολύ καλή».
Για τον Ισπανό προπονητή Πάκο Ερέρα που ενδιαφέρεται ο Άρης:
«Τον γνωρίζω ελάχιστα, ο κόσμος μιλάει για τα καλύτερα για αυτόν τον προπονητή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου