Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Μεθυσμένος από χαρά ο Μπίσι


Για το πως αισθάνεται μετά το χθεσινό γλέντι: «Κοιμήθηκα αρκετά, ήταν μια υπέροχη νύχτα όπως και όλη η χρονιά. Είμασταν μια οικογένεια όλη τη χρονιά και το γιορτάσαμε και ως οικογένεια. Όλα ήταν υπέροχα».

Για το ότι αποθέωσε τον Μαλεζά και ζήτησε από την σκηνή να του γίνει ένα νέο συμβόλαιο: «Ο Μαλεζάς γνωρίζει τα πάντα για τον ΠΑΟΚ. Είναι ένας από τους λίγους Ελληνες παίκτες έχει πάνω από δέκα χρόνια στην ομάδα και γνωρίζει όσο ελάχιστοι την ιστορία του ΠΑΟΚ. Είναι ο παίκτης που όταν έρχεται ένας ξένος ποδοσφαιριστής στην ομάδα, τον εξηγεί την ιστορία. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά πρόσωπα στην ομάδα και είναι φυσιολογικό να πάρει ένα νέο συμβόλαιο. Για το αν θα του ζητήσω ποσοστό από το νέο συμβόλαιο είναι κάτι που θα το συζητήσουμε και αν με ακούει τώρα ας με πάρει τηλέφωνο».

Για το τί ξεχωρίζει στον ΠΑΟΚ από τις προηγούμενες ομάδες που αγωνίστηκε: «Δεν βρίσκεις εύκολα αυτή την ενότητα, αυτό το οικογενειακό κλίμα σε ομάδα. Ο ΠΑΟΚ είναι μια ομάδα που οι οπαδοί της αγαπάνε τόσο πολύ και μας δίνουν ώθηση σε εμάς τους ποδοσφαιριστές. Με σταματούν στο δρόμο σήμερα και όλη η πόλη μου έλεγε ευχαριστώ και αυτό δεν το συναντάς συχνά».

Για το ποιος θεωρεί ότι συγκινήθηκε περισσότερο με το τέλος αυτής της χρονιάς και με την κατάκτηση του Κυπέλλου: «Ολοι ήταν συγκινημένοι. Ισως για κάποια παιδιά που κατέκτησαν το πρώτο τρόπαιο στην καριέρα τους να ήταν πιο ξεχωριστό. Εμείς αισθανόμαστε ότι έπρεπε να είμαστε και πρωταθλητές. Νιώσαμε ανακούφιση που πήραμε το Κύπελλο γιατί βάλαμε τα πράγματα στη θέση μας»

Για τους πανηγυρισμούς του Βιεϊρίνια αλλά και για το «ευχαριστώ» του Σαββίδη στην ομάδα: «Ξέρω ότι είναι το πρώτο του τρόπαιο με τον ΠΑΟΚ και είναι λογικό να το χάρηκε αφού βρίσκεται στην αγαπημένη του ομάδα. Για τον Σαββίδη; Είναι η δύναμη μας, είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται κοντά μας και είναι ο άνθρωπος που έχει τον σεβασμό μας. Του άξιζε αυτό το Κύπελλο όπως του αξίζουν πολλοί τίτλοι».

Για το τι τους είπε ο Σαββίδης πριν τον τελικό: «Μας είπε να πάμε μέσα στο γήπεδο και να πάρουμε το Κύπελλο. Να παίξουμε τη μπάλα και να αφήσουμε τους άλλους να μας φοβούνται γιατί είμαστε η καλύτερη ομάδα. Ηρθε μαζί μας μέχρι το γήπεδο και είναι σημαντικό για αυτόν ότι μας είδε να παίρνουμε το Κύπελλο. Είναι ο άνθρωπος που μας έδωσε τη δύναμη να πάρουμε το Κύπελλο».

Για το αν αισθάνεται παίκτης για μεγάλα παιχνίδια: «Εγώ νιώθω καλά. Δεν είχα παίξει βασικός σε πολλά παιχνίδια αλλά πάντα όταν μπαίνω μέσα στο γήπεδο θέλω να βοηθώ την ομάδα και να τη βλέπω να την κερδίζει. Θέλω να βοηθώ τους συμπαίκτες μου αυτός είναι ο στόχος μου».

Για το ότι αρκετοί αναρωτήθηκαν για το ότι δεν έπαιζε βασικός σε πολλά παιχνίδια και αν έχει παράπονο από τον Λουτσέσκου: «Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Μόνο έντεκα παίκτες μπορούν να αρχίσουν έναν αγώνα. Είναι ένας καλός προπονητής ο Λουτσέσκου. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μεταξύ μας. Εγώ ήμουν προετοιμασμένος όταν με καλέσει να παίζω να είμαι έτοιμος να δίνω την μάχη μου. Σίγουρα θα ήθελα να παίζω περισσότερο όπως κάθε παίκτης αλλά δεν έχω κανένα παράπονο από τον προπονητή μου τον οποίο σέβομαι απεριόριστα».

Για το μέλλον του στον ΠΑΟΚ αν και έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο: «Δεν γνωρίζω ακόμη. Στην παρούσα φάση αυτό που θέλω είναι να κάνω διακοπές με την οικογένεια μου και μετά θα δούμε. Είμαι όμως ανοικτός σε ένα νέο συμβόλαιο γιατί εδώ περνώ καλά και κυρίως είναι ευτυχισμένη η οικογένεια μου. Βρίσκομαι σε έναν φανταστικό σύλλογο».

Για το ότι τα παιδιά του θέλουν να μείνουν Ελλάδα για διακοπές: «Ναι είναι αυτή είναι η αλήθεια και υποσχέθηκα να τους πάω Χαλκιδική αλλά πρέπει να πάμε και στην Ολλανδία…»

Για το ποιους ξεχωρίζει ως πολυτιμότερους παίκτες του ΠΑΟΚ τη φετινή χρονιά: «Θα ξεχωρίσω τέσσερις παίκτες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλοι δεν ήταν φανταστικοί. Ο Δημήτρης Πέλκας και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτόν και για την πρόοδο και νομίζω ότι έχει να δώσει πολλά εκτός από τον ΠΑΟΚ και στην Εθνική. Μπορεί να παίξει στο εξωτερικό. Ο Βαρέλα επίσης ήταν φανταστικός όπως και ο Πασχαλάκης που έκανε εξαιρετική σεζόν ενώ φυσικά υπάρχει και ο Πρίγιοβιτς».

Για το αν ένιωσε ότι κατακτώντας το Κύπελλο η ομάδα του πήρε εκδίκηση από την ΑΕΚ για τα όσα έγιναν στο Πρωτάθλημα: «Δεν το βλέπω ως εκδίκηση αλλά αποδείξαμε σε όλους μέσα στον αγωνιστικό χώρο ότι είμαστε οι πραγματικοί Πρωταθλητές και όλοι είδαν και στον τελικό ποια είναι η καλύτερη ομάδα τη φετινή σεζόν».

Για τους συνεργάτες του Λουτσέσκου και για τη δουλειά που έγινε στη φυσική κατάσταση: «Ολοι στο ποδοσφαιρικό τμήμα ακόμη και η διατροφολόγος μας έχουν κάνει τεράστια δουλειά και μας βοήθησαν να αισθανόμαστε καλά και να ανταποκρινόμαστε καλά στη δουλειά μας. Όπως και ο Παντελής Κωνσταντινίδης που ήταν συνεχώς στο πλευρό μας».

Για το ποια είναι η πιο δυνατή ανάμνηση του από την φετινή σεζόν: «Το ότι δεν παρατήσαμε ούτε ένα ματς και δίναμε τον καλύτερο μας εαυτό. Η αντίδραση που βγάλαμε μετά την ήττα από τον Αστέρα. Είδα στα πρόσωπα τους ότι δεν έπρεπε να μας κερδίσει η απογοήτευση και αντιδράσαμε σωστά. Δίναμε τις μάχες μας όλοι μαζί! Νιώθω υπερήφανος που είμαι ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ.»

Για το ότι παίζει πάντα με το ισοθερμικό κάτω από τη φανέλα και ποτέ με κοντομάνικο: «Είναι κάτι που κάνω σε όλη την καριέρα μου και όχι μόνο στον ΠΑΟΚ και δεν το αλλάζω. Είναι κάτι που μου αρέσει, είναι το στυλ μου. Όπως και το ότι βάζω τη μπλούζα μέσα από το σορτσάκι είναι κάτι που το κάνω από την πρώτη μέρα που παίζω ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου