Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Αποχαιρέτησε ο Γκιον

«Ευχαριστώ ΠΑΟΚ που μου χάρισες μια αξέχαστη σεζόν! Μου δείξατε μεγάλη υποστήριξη και με την κριτική σας έγιναν καλύτερος ως παίκτης και ως άνθρωπος. Κάθε σεζόν έχει τα πάνω και τα κάτω της, αλλά είναι όλα μαθήματα που πρέπει να τα κρατήσεις.
Δυστυχώς το τέλος της σεζόν, δεν ήταν όπως το ονειρευόμουν, αλλά μερικές φορές, πρέπει να κοιτάν μόνο τα πράγματα που έχει και όχι αυτά που δεν απόκτησες. Με αυτό θέλω να πω ότι είμαι πολύ ευγνώμων που κέρδισα το Κύπελλο Ελλάδος και περήφανος που το κατέκτησα με αυτή την ομάδα.
Ακόμη δεν είμαι σίγουρος τι θα κάνω την επόμενη σεζόν και αν θα είμαι στον ΠΑΟΚ, αλλά θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξη και την βοήθεια σας σε εμένα. Θα ήθελα να ευχηθώ επιτυχίες στο μέλλον σε όλη την οικογένεια του ΠΑΟΚ.
Ευχαριστώ πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου