Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Επίθεση Γκόμες σε ΠΑΟΚ

“Γεια σου φίλε μου, ελπίζω να είσαι καλά. Πάντα είχα ένα σεβασμό στο πρόσωπο σου και τη δουλειά σου, επειδή πιστεύω ότι είσαι ένας καλός επαγγελματίας. Μόλις διάβασα το ρεπορτάζ σου για τον Αγκάμεζ, όπου γράφεις ότι πήρα όλα τα λεφτά από τον ΠΑΟΚ και δεν τους είπα ευχαριστώ., αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Πρώτον δεν μου έδωσαν όλα τα χρήματα του συμβολαίου, μου έκοψαν το 55% και μου είπαν αν δεν μου αρέσει να πάω στα δικαστήρια. Δεν ήθελα να το κάνω και υπέγραψα τα χαρτιά γιατί αισθανόμουν άσχημα για όλη την κατάσταση και ήθελαν να κλείσω το κεφάλαιο ΠΑΟΚ. Και είμαι σίγουρος ότι μετά από αυτό ο μάνατζερ του ΠΑΟΚ δεν περίμενε να τους πω “ευχαριστώ” όταν έφυγα από την Ελλάδα.

Ο πρώτος λόγος ήταν τα λεφτά και ο δεύτερος είχε να κάνει με την άδεια παραμονής μου στην Ελλάδα. Δεν έκαναν το παραμικρό και ήμουν παράνομος στη χώρα γιατί ουδείς από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ έκανε το παραμικρό να με βοηθήσει. Δεν είπα τίποτα γιατί δεν ήθελα πόλεμο με τον ΠΑΟΚ. Είπα “ευχαριστώ” μόνο στους ανθρώπους της Χαλκιδας επειδή με βοήθησαν για την άδεια παραμονής και εργασίας στην Ελλάδα τόσο εμένα, όσο και την οικογένεια μου.

Είμαι πραγματικά επαγγελματίας σε σχέση με τη δουλειά μου και πιστεύω ότι το ξέρεις καλά, αλλά οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ δεν ήταν επαγγελματίες με εμένα.

Δεν ήθελα να μιλήσω νωρίτερα για αυτά που προανέφερα, αλλά δεν δέχομαι αυτά που λένε για μένα”
πηγή: volleyland.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου